Generelle handelsbetingelser

Planteskolen er ved handel med privatkunder omfattet af de almindelige regler på området. Priser på etiketter er angivet pr. stk incl moms og gælder ved afhentning i planteskolen.

Ved bestillinger erstattes ønskede sorter normalt kun efter aftale eller med anden sort, hvor der er tale om forbedrede sorter.

Betaling er beregnet netto kontant. Kun efter forudgående aftales kan der eventuelt ydes kredit.

Vore planter gror gerne og er klar til at give dig glæde i tiden fremover. Planter i krukker kræver naturligvis særlig opmærksomhed. Læs vores ”SIKKERHED FOR VÆKST” for at sikre den rigtige start og heri kan du også se hvorledes du skal forholde dig, hvis en plante ikke gror hos dig.
Planter fra sydlige himmelstrøg - middelhavsplanter som citrus, oliven o.a. - skal opbevares frostfrit om vinteren.

Skal du bruge mange planter, f.eks. ny have, er vi gerne til rådighed med en aftale, der f.eks.gælder den pågældende sæson

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld